SILVRIGA JAZZBYXOR

Åååå, eftersom jag var tvungen att ta mig ut till birsta i onsdags fastnade jag på Monki. Hittade ett par silvriga jazzbyxor och tänkte, dessa vill jag ha i svart fast en mycket kortare modell. Och ja, sedan gick jag till kassan och köpte de silvriga, långa jazzbrallorna.. Till vilken nytta undrar ni antagligen. Jag med, men det passar bra med silver bland alla mina svarta plagg, sen om dem kommer användas vet jag inte. Och faktiskt bryr jag mig faktiskt inte värst mycket. Inte för att jag har överflödigt med pengar, utan för att jag gjorde ett kap och betalade endast 10 kr. Så nej, ingen större skada skedd!


Kommentarer
Postat av: johanna

haha ganzka najz endå. Tror att du ville ha de i ditt undermedvetna

2010-03-05 @ 21:12:55
URL: http://johannaulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0