RICKY MARTIN

Jaha, så har även Ricky Martin tagit steget ut ur garderoben. Lite osis att det är dem där snygga boysen som gör det. Jag som trodde att det fanns något mellan mig och Martin. Han skrev låtar om mig och jag lyssnade ihärdigt i väntan på att bli Maria Martin. Då hade jag i och för sig inte kunnat på kvar här i sverige men i utlandet hade Maria Martin klingat fint. Kanske var detta inte idag eller de senaste 10 åren, men före det så kändes det jävligt bra att han skrev ett låt om "mig" måste jag erkänna.

Men ja, grattis pojkar!

Men det är väl tur att vissa håller sig kvar i alla fall, för populationens skull.

Kommentarer
Postat av: elin

hej, pga flytt har jag rensat garderoben till priser fr 9 kr. Besök gärna min blogg, tack.

2010-04-01 @ 22:37:51
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0