REDFACE

Jag har alltså ansökt om att läsa retorik i 3an. Jag och rödfejjan, vilket par! Det ultimata vore ju om facet behöll den normala likbleka färgen. Då hade jag uppskattat retorik. Om retoriken skulle ändra ansiktsfärgen liksom.

I klassen har man ju börjat vänja sig. Vid varje presentation kläcker man ut ett litet "ja, jag vet vilken färg branbilen är.." Nej så illa är det kanske inte. Men klassen, där funkar det. Men med helt nya människor. Ve och fasa. (se så många nya fraser jag har lärt mig, jag utvecklas)

I alla fall, för att bereda er retorikare på rödheten. En bild när Johan kväver mig. Men rödhet som rödhet!

Naw, vad fula vi är :')

Kommentarer
Postat av: Linda

rött är sött!

2010-03-17 @ 11:31:08
URL: http://lrudberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0