9 MARS

Å vilken shoppare jag är!! 2 par jeans, cykelbyxor, en väska, en blus, en bh och ett stort halsband! Cykelbyxorna känns allra bäst, så bra så att jag till och med har dragit på mig dem ikväll, fast med ett par leggings under, det är ju tyvärr inte sommar än..

Hade fler älskat mig lite mer och stöttat mig genom att besöka min perfekta(!!) blogg hade jag tagit bilder på allt, framför allt bhn eftersom den är lite mysko. Ca 15 band som ska knytas fram och bak och över och under, ungefär.. Nej men konstig är den och perfekt för tröjor med uringning i ryggen. Men nu tjänar jag ingenting på att klä av mig i bloggen eftersom mina 3 (nej det är egentligen fler) läsare inte sprider att min blogg plötsligt blev instressant. Annat hade det varit om ni passerat 2000 då jävlar hade jag varit spritt språngande för längesedan. Liten morot till att fortsätta läsa?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0