13 MARS

Har jag tur behöver jag bara vara ett svettäckel 1 vecka till ungefär. Känns himla bra, har inte varit så dödligt som jag trodde det skulle vara faktiskt. Jag trivs med min nya kroppslukt, lite frän sådär..! Men ikväll blir jag en ren gris igen, har nämligen bokat Olivias dusch! Sen ska jag även titta på hockey där. Jag och hockey, ja det är nytt, har sett två matcher i mina dagar.

Sitter och kollar på resor till Cairns, Australien. Känns ju underbart att flyger verkar gå på 12 lappar. Inte nådigt. Man verkar kunna åka linbana över regnskogen och att snorkla vid stora barriärrevet verkar inte helt tråkigt! Sen ka nman tydligen kolla in lavagångarna under marken med.

Sen att dem beskriver naturen såhär gjorde allt lite tråkigare "Naturen är grön, frodig och fantastiskt vacker och detta tack vare de väldiga regn som faller mellan november och mars." Men det kanske finns lite sol bland dropparna?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0