12 MARS

Förstår inte vad som håller på att hända med mig, men någonting allvarligt är det har jag räknat ut. Riktigt allvarligt. Funderar ärligt på om jag håller på att bli vuxen, mogen och allt vad det innebär..!

Hela denna vecka har inte varit som alla mina lovveckor annars är (yes, jag vet, min svenska är perfekt). Nej faktiskt har jag inte sovit länge på mornarna någon dag alls, eller möjligtvis en. Men jag har vaknat vid 9 och varit lika pigg som jag brukar vara kl 2 på ett lov. Sen har jag varit trött vid 9, sådär trött som jag annars är 2. (Ja just kl 9 och 2..) Sen något annat som inte alls stämmer in på mig. Jag har börjat lösa sudoku och korsord. Sen att jag inte är tillräckligt allmänbildad för att klara ett helt korsord spelar väl ingen roll. Bara just det där att jag tycker att det är roligt skrämmer mig. Allmänbildningen kommer kanske när jag varit mer mogen och vuxenlik ett tag. Hoppas jag i alla fall.

Förvanlingen kanske släpper när lovet tar slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0