Sundsvall bjuder på snö


Galet att Sundsvall har bjudit på så jävulskt mycket snö nu de sista veckorna/dagarna. Jag och mamma tvingades skotta taket idag igen och sen var det ett jävla problem att ta sig till dörren från bilen! Nej, kortare vinter och längre sommar är något jag ska pilla in i klimatets förslagslåda. Om det nu finns någon..?

Och ikväll när det bjuds på lite partaj har jag hört att man måste komma i något mer anständigt än understället jag nu sitter och häckar i. Möjligtvis en grå kavaj och leggings, eller någon vanlig svart klänning eller kanske min nya klänning från cheap monday. Men den känns nästan för fin, även fast den är väldigt diskret och enkel. Klurigt värre. Världens fjuantigaste men största problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0