STILL ALIVE

Det känns ju jävulskt bra att jag nästan har fler läsare de dagar jag inte skriver något. Det kanske är ett tecken på att jag borde sluta skriva helt.. för att hålla statistiken på topp liksom. Eller ni kanske bara saknar mig så fruktansvärt mycket?!

I alla fall lever jag fortfarande!

Linda har även tagit sitt pick och pack och flyttat hem till härliga Sverige igen. Inte helt pjåkigt! Att Jack först berättade att hon varit med om en bilolycka och ligger på sjukhus i usa och inte mår så bra var inte lika roligt. Och chockad till 1000 var jag när Linda kommer inspringandes i klassrummet. Men nej, ingen olycka!! Bara en hel Linda!

Och en grej till. Min APU, Australien har svarat att det är okej att jag kommer. Så ja, Australien, here I come! Snart iaf, om allt går som jag vill!

Kommentarer
Postat av: Ayaan

YAAAAAAAAAAAY!!! austraaliieeennn :D

2010-02-17 @ 13:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0