POSITIVT MED VÅLDTÄKT?!

Just nu är jag galet mätt efer en stor muffins och te från wayne´s. Illa med långa håltimmar! Men nu tillbaka till sista lektionen, sent som satan. Religion, en rapport om våldtäkt ska skrivas. Tog stopp nu när jag skulle komma på det positiva med våldtäkt.. Ja vad kan det vara, en trevlig stund för våldtäktsmannen/kvinnan kanske, vad vet jag.. Inget jag sysslar med om jag ska vara ärlig. Nej fy för våldtäkt. En liten diss!

Som den underbart snälla person jag är köpte jag en cola till carro som fyller 19 idag! 2 goda gärningar kvar!

Kommentarer
Postat av: kajlo

dåligt med uppdatering nu marre :(

2010-02-16 @ 13:04:58
Postat av: carro0

hihi ja tack för colan tjockiz det var skiiiiiiit snällt ^^

2010-02-25 @ 21:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0