ÄCKEL MARRE


Yes jag luktar svett, (synd nu får jag inte ligga på 2 år.. Men blir inte direkt förvånad, för allas trevnad är det nog det bästa nu när det varken finns dusch eller bad i mitt hem). Badrummet revs imorse och det med delade känslor. Skönt att få nytt men illa med tanke på att svettkörtlarna fortfarande finns på min kropp oturligt nog.

Men med de få tips jag fått ska jag nog klara mig de veckor jag förblir äcklig. Tips 1 var att stoppa småfötterna i toaletten och spola. Borde även fungera att tvätta håret på detta sätt om jag inte har helt fel! Tips 2, som även är det sista.. var att köra raggarduschen i handfatet. Synd att man inte är liten nog för ett litet bad! Men jo annars. Som den raggare jag är bör jag väl klara av raggar-duschen. Ni lär ju märka på stanken doften om inte annat!


Sen som grädde på moset hade jag hjärtklappning och gråten i halsen ett långt tag innan jag ringde min oälskade johan till pojkvän.. En falsk kommunman hade tydligen jävligt roligt igår kl 21 och slängde iväg ett mail till mig om att jag inte skulle få jobb på kommunen för att jag hade omoraliska bilder på facebook. Personen syftade nog bland annat på bilden här uppe och nej, det är inte jag där inne i hjärtat. (Även fast folk gärna ritar hjärtan runt mig..) Så ja, älskade älskade vän, en vacker dag ska jag hämnas. Och det bästa, du kommer inte ens läsa detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0