27 FEBRUARI

Fruktansvärt aktiv bloggerska jag är. Men tyvärr händer det inte så mycket i mitt liv just nu. Eller jo, lika mycket som alltid annars i och för sig. Illa, tråkigt liv jag lever egentligen. Fast vet inte vad som skulle göra det roligare. Ett par extra nollor på banken kanske.

Kan i alla fall berätta att jag är lycklig över att vårat badrum inte kommer ta 8 veckor eller mer att göra om. Möblerna kommer på lovet så hoppas på att det blir klart veckan efter eller så. Inte alltför roligt att vara utan dusch, blir ju lätt att man luktar usch. (Kan Marre kan Marre kan Marre rimma? Ja det kan hon)

Förresten så har min moder bakat gigantiska bullar idag och som den bulldegsälskare jag är drog jag i mig måttligt med deg och sitter nu och rapar små bullrapar. Magen ömmar lite med.

Åå, imorgon har jag namnsdag, viktigt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: tror det är för att vi slutar med matte c nu och då får vi göra de på en gång, det var i alla fall det värsta jag gjort i hela mitt liv! :o 4 timmar matte nonstop är skithemskt! :O

2010-02-28 @ 12:40:37
URL: http://aee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0