22 FEBRUARI

Beställde hem lite kläder från ellos här om dagen som kom idag. En jacka som passade bra, en kofta som var helt annan färg i verkligheten och ett par skor som inte alls var dem jag beställde. Skorna som jag längtade mest till skulle vara ett par mörkbruna gladiator sandaler men istället var det ett par svarta morfarsdojjor i otroligt ful modell. Det konstiga var att det stog att det var rätt skor på lappen till kartongen. Nu hoppas jag verkligen att det finns ett par kvar av dem jag vill ha.. Det man helst vill ha brukar ju ha en tendens att ta slut oturligt nog.. Har hittat ett par perfekta skor på hm's hemsida med men så seg som jag är kommer dem säkert ta slut. Måste verkligen beställa därifrån någon dag med. Fy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0