19 FEBRUARI

Läste Johannas blogg och såg att hon skrivit att jag och hon skrivit samma sak! Måste vara för att framgångsrika bloggerskor kommer in i sammatanktesätt! Och ingen av oss behöver direkt klaga på statistiken. Desto färre antal siffror desto lättare att hålla koll..mitt nya motto för att inte behöva fälla en tår. Och även om jag nu skulle fälla en tår, en glädjetår för alla som läser min blogg skulle jag inte ens bli i närheten av uttorkad, synd nog.

Nej men kan ju vara lite seriös och berätta att jag kom hit halv 9 imorse för att träffa Mats the syv. Så här har jag nu suttit sen dess eftersom min lektion var inställd så att jag inte börjar förrän 20 i 1. Varför klaga?!

Dags för en liten matbit kanske. Så att man orkar dansa järnet sen. Ska ju filmas idag! Oroande..

Kommentarer
Postat av: mia

Bloppis just nu, värt att kolla.. löshår, bikerjacka, skor osv.. :)

2010-02-19 @ 12:53:33
URL: http://maarialiksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0