MIN BIKINI NR 2

Känns ju sådär att jag är ägare till en av världens tråkigaste bloggar för tillfället. Den som alltid annars är så förbaskat underhållande..! Men jag tror dem brukar kalla det bloggtorka, men synd nog verkar ingen dö av denna extrema torka. Det har nog egentligen torkat sedan starten, kanske inte av inlägg men av intresse i all blajja.

Men som den bikinidesigner jag nu verkar kunna bli har jag hängt på nellys tävling igen och skapat en ny bikini ala Maria. Så nu är det väl upp till er att det blir en höjdare, lär väl bli jag som står för 75% av rösterna men. Så ja, alla ni trogna kan rösta 5 poäng varje gång ni loggar in! Jag tycker jag förtjänar att vinna något någongång..


Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0