världen är galen

Igår kväll blev det degning hos larsson med gänget. Mycket trevligt. Såg på Paranormal Activity, någon film om typ spöken eller demoner. Är inte så haj på sånt där. Tydligen ska den vara sann och så, att det är den riktiga inspelningen från ett vanligt par typ. Men det tror jag vad jag vill om.

Nu, tv4 fakta om nån tjej som var självmordsbombare och någon tjej som dog i bombdådet. Det här med martyrer förstår jag inte riktigt. Förstår inte poängen med att döda sig själv och en massa andra för landet. Men det verkar som vissa förstår det synd nog.  Eller förstår och förstår, dem tycks väl kanske mer förstå.

Nej, världen är galen.

Kommentarer
Postat av: linnea

SV: tack, vad snäll du är!



filmen är inte sann! jag trodde också det först, men icke!

2009-10-30 @ 20:20:31
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0