supergirl

Det blev inget bullbak och inge parlamentet. Istället blev det ensam mamma söker, snacks och grönsaker med dipp. Inte helt fel det heller. Massagetåg är inte heller något ovanligt på våra tjejmys-kvällar!

Hade stolt hoppat i mina supergirl trosor för första gången idag och cool som jag är hasade jag ner byxorna inför Saga och vickade lite sexigt(!) på rumpenstumpen! Och vad kommer kvinnan med om inte ett hånfullt skratt, lilla blicken och "Hah, det ser ju ut som småpojks-kalsonger! Titta Olivia!"

Vilken liten pojke springer runt iklädd supergirl?! Eller har jag fel?

Nej. Som ni ser är det inte nå snack om saken om vad de liknar, den där Saga kan man ju aldrig lita på..
Fast de röda sömmarna fram kan ju få en att tveka, ½poäng till saga, resten till mig.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Dom är svinsnygga! Spela roll om det är trosor eller småpojkskalsonger?! ;D

2009-10-05 @ 11:32:24
URL: http://lisastrandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0