saga efterlyses, på riktigt

Nej nu funderar jag på att efterlysa saga på riktigt. Ringer man polisen då eller?!

Har facebook-sökt henne, smsat, msn terrat och blogg-sökt damen men inte har hon gett ifrån sig ett livstecken sen halv 7. Nu vet jag inte hur jag ska göra, finns inga fler sett än att blanda in polisen. Undra om dem skulle ta mig seriöst? Hon kanske bara är en långduschare, ungefär 2½ timmes duschar är kanske vanligt för henne. Sen ioförsig nån annan gång man har hetsat och sökt har hon ju hört av sig ett par timmar senare och förklarat att hon bara somnat. Stora problem jag har nu alltså, kan ju inte sitta själv en hel kväll.. Går ju inte alls för sig.

Hittelön på saga. En bra hittelön för den ängel som får tag på damen och ber henne ringa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0