mitt egna fifa 10

Sitter och myser med alla älskade skolböcker i soffan just nu..samtidigt som jag bör sitta på toan istället kände jag nu när jag böjde mig fram. Blåsan är überfull för trevlighetens skull! Bra för er att veta tänkte jag!

Har gjort en av tre goda gärnignar idag. Köpte nämligen ett fifa 10..åt..JACK! Bara för att jag är så himla snäll! Nej man han ska betala imorgon. Än så länge är det alltså mitt eget lilla älskade fifa 10! Nån som vill lira lite eller? Fifakväll hos mig ikväll har jag hört! Sofia är ju nörd precis som pojkarna så hon är väl på..fast i mitt hus så är det "no geeks" och det betyder no sofia! Lär väl betyda no boys också.. och spelet är hos jack så då är det bara jag kvar då! Men har hört att jag är väldigt rolig av mig så det här bli superkul!

Om 12 skoldagar är det hörtlov för er skoltrötta. För oss andra med, eller er, jag är sådär halvskoltrött, mest less på att vi har så mycket nu.

Faktiskt måste jag, mysig som jag är kissilissa lite just nu!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mysigt det ska bli med hörtlov!

2009-10-08 @ 10:48:02
URL: http://lisastrandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0