lördag

Började kvällen igår med ett par härliga tacos på biteline med Elin,Saga och Olivia! Vi fyra har knappt träffats bara vi fyra i sommar så det var vi ju tvungen att ändra på. Och lite biteline har väl ingen dött av!

Begav mig senare ut i spöregn vidare till Diana och sedan till Johans lagfest. Hade en trevlig kväll måste jag säga! Var inte riktigt lika trevligt imorse när man skulle upp till gymnastik. Var fruktansvärt tungt att springa och jag orkade verkligen inte. Men gymnastik är alltid roligt satt det var väl inga större problem efter ett tag.

Jag och Johan gjorde även fotbolls uppvärmning och gymnastik på gräsmattan igår, eller g-mattan som Johan fint förkortar det! Var himla roligt att få leka av sig lite måste jag säga. Kände mig ett par år yngre, som i den åldern man hade alla möjliga uppvisningar för föräldrarna! Det var en härlig ålder! Är lite sugen på att åka pulka och bygga snögubbar nu med faktiskt! Får tvinga ut Johan på det i vinter så jag får visa hur bra jag är!

Ja så roligt hade jag igår!
Hade planerat bullbak idag emd det blev tydligen ingenting, lite tråkigt nu när det är kanelbullens dag och hela allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0