home sweet home

Hemma från huvudstaden nu. Blev ingen lång tripp men ganska lagomt. Hann spendera pengar och det är väl huvudsaken!

Känner mig som en riktig kvinna nu. Har nämligen införskaffat mig min första "riktiga" halsduk. Och nu ska ni få höra på grejer. Köpte nämligen inte bara en halsduk..utan hela två stycken! Slår på stort när jag ändå är på G!

Gjorde inte så mycket mer än åt, fikade och shoppade men kände inte att jag behövde få nå mer gjort heller. Kan ju nämna weekday och + poäng åt Sundsvall när vi drar hit en sån butik.

Å nu när jag ändå är på G att nämna butiker. Letar som en ganlning efter en kort svart sammetskjol men inte ens i stora stockholm hittade jag en! Det finns verkligen ingenstans. Kanske någon ängel där ute som vet vart?

En söt bild från helgen tänkte jag säga..men det är ju lov och vardag. Tokigt.


Kommentarer
Postat av: Josefine

På Lindex finns det sammetskjolar :)

2009-10-28 @ 23:25:07
URL: http://josefinekarlsson.bloggagratis.se
Postat av: LindaRudberg' - Living in America!

Här finns det sammetskjolar! kom hit och shoppa med mig! puss <3

2009-10-29 @ 01:36:57
URL: http://lrudberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0