halloween

Imorgon står halloween-fest på schemat. Största problemet är väl vad man ska klä ut sig till. Ett riktigt stort problem faktiskt. Har bara ett fåtal läskiga grejjer hemma, bland annat en djävulsk gaffel (eller vad det kallas), en blodig kniv, några screem masker och en häxhatt. Känns som hatten är det läskigaste. Har förresten ett par drakula bissingar med. Ouf, fy vad läskigt!?..

Nej man kanske skulle göra det enkelt som många i usa, skippa kläderna och bara strosa runt i underkläder. Varför inte liksom?! Känns som min grej. Kan ju svenska till det lite med den blodiga kniven eller drakula tänderna så kan jag sprigna runt som läskig hora. Kalas, problemet är löst..

Nej fy, jag har stora problem faktiskt. Någon med bra idéer där ute?

Var ganska läskig som ung på halloween i alla fall

Kommentarer
Postat av: linnea

jag vet, det känns verkligen verkligt! men jag och albin hittade skådisarna så ja...

2009-10-30 @ 21:33:45
URL: http://linneasvediin.blogg.se/
Postat av: linnea

haha, förlåt om du tyckte jag förstörde för dig :D

2009-10-30 @ 23:43:27
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0