17 oktober

Läste nyss en text min syster skrivit till engelskan där hon skrev hur musikaliska pappa och hans släkt är och ja det stämmer ju helt okej. Men sen vad skriver damen sedan..jo att jag inte alls kan sjunga eller spela nåt instrument, till och med att jag suger på det..FUCK, så hemskt låter det väl inte?!

Jag och Johanna som skrev och spelade in låtar som barn. Jag, Mimmi och Marlene med. Har ju alltid kännt mig sådär musikalisk och verkligen kännt att jag satt tonerna rätt. Var det bara inbillning?
Känns tungt att höra.

Kommentarer
Postat av: johanna

haha, har inte du det bandet kvar någonstans ? :D

2009-10-25 @ 16:00:30
URL: http://jjohannnajohansson.blogg.se/
Postat av: johanna

jo det ska vi lyssna på när jag kommer hem igen! :D ooh, längtar redan! ;)

2009-10-25 @ 16:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0