hej hopp

"Hej hopp gummi snopp" har vi ju sett Sofia skriva ett antal gånger. Faktiskt så att jag tänker på henne varje gång jag hör det. Inte för att jag kommer på en enda gång jag hört det, men jag tror jag skulle tänka på henne då iallafall! he-he..

Själv var jag påväg att skrika hej hopp hård badkarskant under duschturen igårkväll när näsan nästan slog i. Kan bero på att min lillnos inte är så liten eller för att jag tvålat in mina fötter så noga. Var iallafall millimeter ifrån att bli framtandslös, (möjligtvis lite överdrivet nära).
Nån annan som kommer bli av med framtänderna är Dave, eller David så att alla förstår. Fast hemskt att säga så, peppar peppar..
Tycker ofta att man halkar till lite i badkar. Kan ju bli livsfarligt! Tycker nästan att det blir ännu värre med en badkarsmatta, den som ska ha motsatt effekt. Ibland kan man ju undra!

Ska ta en runda till på fikabordet.
Är det mammsens stora dag så är det!

Kommentarer
Postat av: joahnna

jag höll också på att tappa framtänderna när jag slog i de i nikas handfat! haha fråga inte hur de gick till

2009-10-01 @ 20:24:06
URL: http://johannaulin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Varför kommer Dave bli av med framtänderna? ^^

2009-10-01 @ 20:36:43
URL: http://lisastrandqvist.blogg.se/
Postat av: Dave

ja, varför?!?!?!?!?

2009-10-04 @ 15:54:36
Postat av: Maria

Men David gissa! Du har ju fått för dig att du kan hoppa över stålsaken utanför ga eftersom du har lyckats en gång! Är lite rädd för att du ska försöka en gång till och fastna med fossingarna och landa på ansiktet! Fast hoppas att det inte händer!

2009-10-04 @ 17:26:42
URL: http://domdom.blogg.se/
Postat av: david

haha, det har jag väl inte alls! eller har jag? kanske.

2009-10-05 @ 18:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0