åderbråck

Sofia berättade idag att om man sitter men benen i kors (sådär som varenda människa gör) så kläms blodkärlen åt och letar sig utåt och då får man..åderbråck!! Eller hur hon nu förklarade att det gick till.

Och tänker man, åderbråck, är det något jag vill ha? Nej.
Alltså bör man hasa ner ena benet från det andra. Faktiskt så kom jag på mig själv med benen i kors just nu..
Har försökt sluta hela dagen men varje gång jag inte sitter i kors verkligen längtar jag efter det för det är så himla behagligt att sitta så och ingenting annat har varit skönt idag!

Fast egentligen kan man vällika gärna operera bort åderbråcken när dem börjar dyka upp och sitta skönt istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0