a new phone

Gissa vem som var och införskaffade sig en ny telefon igår då? Jo precis, jag!
Känns behövligt efter all tid med min älskade sten.
Gissa även varför den fortfarande ligger kvar i lådan? Jo precis, för att jag inte är säker på om jag valde rätt färg. Fy fan vad töntig jag känner mig, ska verkligen riva upp kartongen när jag kommer hem imorgon så att det inte finns inte möjlighet att lämna tillbaka den. Alltså har jag knappt 20 timmar på att ångra mig. Pirrigt.

Nej, tönt-majsan ska sova och vakna upp till en fortsatt som består av härliga dialogdagar.
Hörde att man måste ha fina band på handen hela veckan, typ som grönalund band som inte går att ta av. Inte alltför coolt, men vem bryr sig?! Daaah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0