31 oktober

Vaknade av att Isak stormade in i morse och nu har han åkt hem igen efter ett antal timmar. Har spelat lite kort, lekt kurragömma och städat allas akvarium på Happy Aquarium, även köpt lite fiskar som han tyckte var himla roligt. Han var även himla sugen på att visa en fin lövhög han samlat ihop här ute men snäll som jag är kom jag med så många bortförklaringar att han inte orkade tjata mer.

Ikväll blir det halloween partaj. Får väl se hur klädseln slutar, blir nog av att stoppa in draculas tänder, hittade inte det andra jag skrev att jag hade så blev inte allt för svårt att välja. Lite rött läppstift runt munnen så har man väl fixat läskigt blod med. Ouf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0