22 oktober

En dialogdag kvar, känns bra. Har faktiskt varit en bra vecka, lång men bra föreläsningar. En lite annorlunda teater idag och en fruktansvärt obehaglig man. Han hoppade omkring och skrek och var bara läskig, funderade på att gå därifrån men efter ett tag så visade det sig att han bara spelade..tack och lov.

Gratis kakor, bullar och saft har inte direkt gjort veckan sämre, idag var det extra mycket gotta. Hade ett par minuter själv i stan idag med före mamma kom, så smet in på ica och letade upp provsmakning. Himla gott och precis vad jag behövde.

Men nu ska onyttigheterna bort. En prommis är vad som står på kvällens schema. Kanske kan det vara bra med lite frisk luft. Hade suttit fint med min fina pälsmössa som jag inte köpt än.. Funderar även på att införskaffa min första "riktiga" halsduk. Känns tungt att vara tjej men inte äga en halsduk.. Är himla sugen på en bred, lång mörkgrå halsbonad, den som vet var en fin sådan finns kan ju skrika till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0