21 oktober

Känns himla bra att det bara är 2 dagar kvar till ett efterlängtat höstlov. Olivia påminde mig också om att det bara är 2 månader kvar till jul, helt sjukt vad det har gått fort.

Har påbörjat en liten inköpslista tills jag ska till stockholm under lovet. Önskelistan har också fått sina första punkter. Känns bra, så har man kanske lite koll tills släkten börjar undra vad man vill ha. Brukar alltid tappa allt då och komma på veckan efter jul vad jag skulle ha önskat mig.

Dags att springa ner på core nu ser jag. Skippar aerobic idag, pumpade så himla hårt igår, eller inte. Men har träningsvärk och Olivia hade inte tid.

Tjopp, fan nu blev jag sugen på plopp bara för att det rimmade. Surt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0