vg eller mvg

Hade bestämmt mig för att leva och ha kul och bli nöjd över vg istället för att plugga hela tiden, ha tråkigt och bara prestera mvg. Men nu när jag ligger flyter precis på kanten till mvg så känns det som att man bör offra ett par tre dagar till att plugga stenhårt och kamma in 2 mvg. Men jag vet inte, det går inte bra och nu när det snart är lov börjar man känna lovkänslan lite för tidigt.
Jag vet inte ens om jag har tillräckligt med kunskap till mvg i dessa ämnen och kanske kommer jag att plugga allt i onödan. Att sabba 2 betyg för att jag är lat känns inte bra det heller.

Kommentarer
Postat av: pontus

Hej, Lägg gärna till mig på bloglovin, eller släng in en fin kommentar? (a) :D

2009-05-25 @ 18:52:20
URL: http://ppontus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0