3 maj

Har varit en riktigt skön helg. Lång och varm med en massa sol! Nån behaglig prommis har jag också hunnit med! Duktig som jag är har jag varit uppe i ganska bra tid och hjälpt mamma med att rensa ogräs. Bäst att öva på sommarjobbsgörat i tid! Supertråkigt är det ju däremot att det kanske vankas regn och få plussgrader i veckan, men det är väl kanske ingen riktig katastrof.
Igår var familjen Matsson här och åt middag för första gången. Duktigt och trevligt! Och nu kom jag på att det finns efterrätt kvar sen igår, kanske ska man ta sig lite och göda beachbodyn.

Förresten så har jag funderat på att köpa ett par vita converse ett tag nu. Började fundera extra starkt idag, skor är ju inte alltför otrevligt! Dock har jag aldrig pressat ner mina kanoter i ett par converse så har ingen aning om hur de känns, men snyggt är det ju!

Nu ska jag komma på saker att önska mig i födelsedagspresent, är precis 1 månad kvar idag! Bra att börja i tid för jag kommer aldrig på något jag vill ha förrän 1 vecka efter!
Ska faktiskt lella snart med, natti mah friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0