inköpsfritt

Har inte gjort av med några pengar alls hittills denna månad. Det är till och med så att jag hittade ett kuvert med lite sparade pengar från mig och mimmi, dock bara 150 kr var. Än så länge ligger jag alltså på +150kr och det känns underbart bra. Himla sugen på att vara riktigt tjejig och köpa mig ett fint somrigt nagellack. Men även lite sugen på att ha en helt inköpsfri månad, för plånbokens skull.


Hatar huvudvärk och jag hatar att ha ont i magen. Just nu har jag en lagom dos av båda. Konstigt ont i magen, ungefär sådär som att man vill spy. Fast jag mår inte illa.
Ska sova bort mina smärtor nu på fläcken. Förhoppningsvis är det inte dödligt, men vem vet.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0