politik

Fy satan i gatan.
Jag är sämst på politik och allmänbildning.
Jag får fasiken rösta i nästa val och det är viktigt enligt mig, men kan ja rösta utan att veta vilka jag tycker har rätt? Nej. Kanske bör man kolla vilka som tycker vad, det är väl något man bör ha lite koll på.
Jag vill tycka att politik är roligt, eller kanske inte. Skulle räcka om jag hade koll på det.
Det värsta är att man bör ha stenkoll på politik för att klara samhällsprovet.
Bara att tacka och säga hejdå.
Livet är underbart.
Jag måste börja få koll på världen, det här går inte.

Kommentarer
Postat av: patrik englund

prata med din pojkvän, han fixar biffen åt dig.

2009-05-26 @ 18:52:12
Postat av: linnea

Jag sökte men fick inget svar. Sen idag så ringde han och frågade om jag fortfarande var intresserad :D

2009-05-26 @ 20:29:40
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0