schlager

Woho vad jag är bra på att blogga! Nej, inte direkt. Men ibland har man ingen dator och ibland frestar en bok mer. Strax klar med män som hatar kvinnor så nu kan det bli filmen!

Idag har min syster konfirmerat sig och jag har sprungit runt i min mest v-ringade klänning. Men då blev väl släkten stolt
 över deras kära Maria?!

Nu ska ja återgå till min mysiga hund och schlagerfestivalen. Jag förstår mig inte riktigt på alla låtar, förstår inte ens att endel själv tycker att de är bra. Jag gillar Norge, men kul om Sverige vinner.

Kommentarer
Postat av: linnea

Men korv, alla har dom :D Men jag ska med ha dom!

2009-05-17 @ 17:12:05
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0