sandy beach

Just nu vill jag helst ligga på Sandy beach och sola som ett as med en flaska saft. Så fruktansvärt underbart och nu börjar det närma sig på riktigt! 17 skoldagar kvar + 3 veckor jobb, sedan frihet frihet frihet.
17 ynka skoldagar, helt underbart, men som alltid tycker jag att det går för fort! Sista veckorna i skolan är alltid så underbara. Slappt och en härlig väntan på ett underbart lov. Egentligen kan man väl säga att det bara är närmare 12 skoldagar kvar eftersom sista veckan inte lär vara allt för ansträngande.
Asså herregud, jag blir nästan lite galen och deppig. Om skolan har gått såhär fort, vad kommer då inte lovet att göra?!!Det kommer vara slut på ett naffs. Tiden går fort när man har roligt, det borde vare tvärtom.
Men man ska väl ta vara på 10 veckors sommarlov så länge man kan, å det är inte länge till.

Förresten så underdrev jag måttligt i förra inlägget. ligger 1150kr + , glömde studiebidraget. Ännu bättre!

Nu somnade min fot så nu måste jag upp och hoppa och röra om lite blod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0