min hund åt upp mitt prov

Det är inte många lärare som skulle gå på "Min hund åt upp mitt prov" och det är inte ofta det händer. Men visst blir man glad när ens fina början på världens svåraste historiaprov ligger i småbitar när man kommer in i rummet. Ibland tror jag min hund älskar mig överdrivet mycket.

Berättelsen om pojken som varnade byn för varjen på skämt så många gånger att de inte trodde honom när vargen väl kom kom jag att tänka på nu.
"Hunden åt upp mitt prov" är ungefär samma sak. Man får hoppas att inte alltför många har dragit den förlärarna och varit seriösa för den fungerar inte, även fast den inte är överanvänd. Men skulle lärarna aldrig ha hört den skulle den ha fungerat och då hade jag kunnat berätta som det var. Nu är det bättre att inte säga något alls och bara börja om.

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: haha jag trodde jag skulle dö där några minuter, funderade på hur jag skulle kunna försvara mig och så :D men nu har jag lämnat huset så nu är det min familj som åker på det om någon :o



Söt hund för övrigt :') vad glad jag skulle bli :D

2009-05-21 @ 18:40:57
URL: http://aee.blogg.se/
Postat av: Mattias

överd(rivet) xD hahaha

2009-06-01 @ 23:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0