kalla fakta, hemsk fakta.

Sitter och tittar på kalla fakta. Riktigt obehagligt. Handlar om att man plockar fåglarna levande när man tar dunet. Måste vara en fruktansvärd smärta. Fattar inte hur de som utför detta inte kan bry sig. För mig vänder det sig nästan i magen  bara jag ser det på tv. Jag vill inte ha en dunjacka på länge.
Sedan handlar det också om att de tvångsmatar gåsarna genom att trycka ner långa järnrör med mat i halsarna på fåglarna. Detta gör man får att gåslever är så populärt och genom detta blir levern sörre och fetare. Känns bra att jag inte äter gåslever. Däremot har jag en skinnjacka..från kina. Känner mig hemsk varje gång jag kommer på det, äcklad.  
Riktig tortyr.
Människor är grymma djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0