igår

Igår bröt jag min inköpsfria månad med delade känslor. Jag mår bra men plånboken sämre, men det är väl ändå jag som är viktigast?! Fick iallafall med mig en superkort klänning eller ett långt linne, man får välja själv! En blommig kjol och en blommig topp som kan användas som kjol och tubtopp fick jag också med. Himla fina och färgglada inköp till min grå-dassiga garderob!
Spatserade faktiskt runt i min nya topp idag och passade på att agera modell så idag är jag modebloggerska!


Igår sprang vi även halva coopertestet som uppvärmning på idrotten. Alla som säger "att vara ute och springa är så himla skönt!" NEJ, det är inte skönt. För mig gör det ont i benen och mjälthugg kommer som ett brev på posten. Kanske är jag otränad men nej, jag kommer nog aldrig tycka att det är skönt. Jag är en sån som hellre sitter i soffan och proppar i mig godis och onyttigheter.
Men nöjd är jag över att jag joggade 1km utan att stanna, stora framsteg för mig. Det var det enda som var roligt med att springa och faktiskt gjorde det mig lite pepp på cooper nästa tisdag.

Kommentarer
Postat av: saga

gillar tofflorna, vart har du köpt dom? :D

2009-05-21 @ 11:47:36
URL: http://saganordh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0