våffeldan

Ja, idag är det våffeldagen, något jag sett fram emot lite faktiskt. Men nu vet ja inte varför, var riktigt sugen på våfflor men fick bara plats med 2, sen tog det stop. Våffelbuffén på Charm kostar 55kr, vet inte om det känns så värt om man inte äter riktigt många, fast det bör väl testas nån gång iallafall.
Sen egentligen, varför finns våffeldan, semmeldan och kanelbulledan egentligen? Man äter det ju ändå vilka dagar som helst. Känns som att det bara är för att butiker ska få sälja. Men så äre väl, att mycket går ut på att få tjäna pengar.

Sen har jag fått världens konstigaste idé, att stå på händer och åka hiss! Vet inte varför men det känns som att det borde vara kul. Känns lite dumt att ställa mig på händer i hissen nån dag bara om någon skulle se. Men aa, jag ska göra det, nån dag.

Kom med lite sol

Kommentarer
Postat av: Lisa

Själv så åt jag 4 :) Sedan fanns det inga fler till mig. Proppade i mig 3 mackor också efteråt. Det kan bero på att jag hade tränat ashårt innan, eller så är jag bara väldigt stor i maten ^^

Vi SKA gå på våffelbuffé!!!! :O

OCh nej jag har inte köpt P&L biljetter, gör det på fredag när mamma får lön ;D

2009-03-26 @ 08:19:22
URL: http://lisastrandqvist.blogg.se/
Postat av: linnea

hade ju varit i Bulgarien där också :D men både min pappa och mamma är rätt mörk i hyn och då blir jag lätt det på sommaren :)

2009-03-26 @ 15:02:09
URL: http://linneasvediin.blogg.se/
Postat av: linnea

Den är väldigt brun. Syns inte så bra på bilderna :)

2009-03-30 @ 18:39:45
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0