utmanad

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Linnea


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
2.3 Bioteknik        2.4 Virus - på gränsen mellan liv och död

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Bara luft, om ja lyfter på rumpen så blire en lampa

3. Vad såg du senast på TV?
Fresh Prince i Bel Air eller lite av Gilmore girls

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
18.42, kollade för 2 sekunder sen!
Rätt svar var 18.42

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Mina fåglar som klättrar å piper lite + en brasa

6. När du senast var ute, vad gjorde du då? 
Gick från bilen in till huset

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
bloggar tror ja

8. Vad har du på dig?
strumpbyxor, myys t-shirt, bh och trosor

9. Drömde du något inatt?
att jag sprang upp och ner för en trappa och blev biten av ett konstigt djur varje gång, å så lite annat

10. När skrattade du senast?
Vet att jag gjorde det vid 9 imorse, lär har varit under dagen också

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
mest tavlor

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
nja, vad räknas till konstigt?

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
inte mitt roligaste

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Beck, den svaga länken

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Kläder, skor, en resa, kommer inte på nå mer, ja skulle va snålis å spara

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Jag är bäst! (not)

17. George Bush?
Är inte en man i min ålder

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Ja kommer alltid på fina namn men inte nu. moa är lite fint iaf

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
skulle inte ha något emot flera hus i olika länder

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
trevligt att du kom på besök, ta en kaka

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Linda
Lisa
Saga
Johanna

Kommentarer
Postat av: saga

men nejje maria :D jag orkar inte :*

2009-03-11 @ 19:35:06
URL: http://saganordh.devote.se
Postat av: saga

nytt rekord igen! :D

2009-03-11 @ 23:50:11
URL: http://saganordh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0