underbart

55 skoldagar kvar till sommarlov, känns underbart. Å underbart var vädret i lördags
mitt på dan, iaf en stund. Underbart me lite värmande sol!
Vill hemskt gärna använda min nya skinnjacka och väska som jag införskaffat, men ändå vill ja vänta lite och få ännu mer vårkänsla, vet inte hur jag ska göra.
Underbart att jag kommer tjäna lite pengar till helgen med.
Å så äre väl underbart att det både är Parlamentet och Beck ikväll!


  
  egypten var också underbart

Dagens ord får bli underbart iaf.

Kommentarer
Postat av: saga

hur ska du skaffa pengar? :D

2009-03-15 @ 23:15:26
URL: http://saganordh.devote.se
Postat av: kajsa.s

svar: men gud, då har du inte kännt smärtan efter den tredje. jag kunde inte röra armen på en dag. och han fick paus i mitten, för att den gjorde så ont..



men jag vill ju inte skrämma upp dig maria gumman ;)

2009-03-16 @ 12:45:13
URL: http://ksundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0