"ta och kamma dig"

Buffén på charm var underbar just när vi åt, efteråt var det inte lika underbart. Mådde illa och insåg att jag nog åt lite för mycket, för snabbt. Men det var gott! Hörde att de har våffel buffé på andra charm, ska ta och kolla upp det, inte helt fel, speciellt nu när det är våffeldag på onsdag.

Jag som tänkte vara så fin och börja använda ring har gjort det hela veckan. Men nu har jag förstört mitt finger tror ja så jag vet inte om ja vill fortsätta med den jag har iallafall. Eller förstört och förstört. När jag inte har ringen på mig känns det som jag har det, väldigt irriterande. Hoppas det försvinner snart.

Måste säga att träningen idag var riktigt rolig. Jag kände mig lite duktig samtidigt som jag var sämst. Känns som det går lite frammåt, kanske bara pyttelite men ändå.

"Ta och kamma dig", parlamentet och beck väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0