ostkrok

Måste bra säga att jag älskar att mata magen med kassler, potatis, rödbetsfräs (me äpple
och lök) och creme fraiche. Underbart gott!

- poäng till att ica för att de hade slut på alla bra hyrfilmer. Kom bara därifrån med ostkrokar med mild ost och het chili! Hatar att bara köpa en sak, speciellt om de inte är en viktig sak. Vet inte varför, känns bara så fult.

- till att ostkrokarna var supersmå och inte smakar chili förrns efteråt.

+ till att dom är goda som alla ostkrokar är och de mesta annat som är onyttigt.

Blir så himla glad av denna låt, vet inte varför och har inga minnen som passar alls. Vill bara hoppa å dansa när jag hör den. Bör lyssnas på!

Timo Räisänen- Don't Let the Devil Ruin It All


Kommentarer
Postat av: linnea

haha. du är galen maria :D

2009-03-06 @ 20:31:12
URL: http://linneasvediin.blogg.se/
Postat av: isabelleburlin

Det finns jättemånga olika! Min personliga favorit är Imagine Whirled Peace, det är en toffefee smaksatt glass med "kolasnurr" , kakbitar & choklad bitar i. JÄVLIGT GOD! Dock tror jag inte den finns i sverige, jag åt den många gånger när jag var i usa nämligen.

2009-03-07 @ 00:22:25
URL: http://isabelleburlin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Asbra låt :D:D:D Blir också himla glad av att lyssna på den :)Vi kan hoppa och dansa till den på P&L för jag tänker dra dit Timo!!

2009-03-07 @ 11:17:49
URL: http://lisastrandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0