Tjopp

Jag sitter fortfarande och funderar på om jag ska skriva bloggen som en dagbok och berätta vad jag gör på dagarna eller mest bara skriva tankar och åsikter om olika saker.
Jag kan i alla fall passa på att berätta att det var ett tag sedan det var riktigt härligt väder, klar himmel och en sol som värmer. Jag har kommit på att humöret ändras med vädret, inte överdrivet, men litegranna sådär. Sen är mitt mål att åka i backen i minst en gång det här lovet, men då måste vädret vara på min sida. Och som de känns nu behöver jag nog ett längre lov eftersom det här egentligen är sista dagen på lovet. 
Fick höra att viss musik kan funka som doping. Rätt intressant och häftigt enligt mig. Om man tänker efter så har man ju låtar som man blir riktigt sprallig av. I alla fall så har forskare forskat fram att musik med 100 slag per minut tror jag det var kan ge ökad prestation om du håller på med idrott, men självklart måste musiken vara ganska positiv, för kroppen tar åt sig omedvetet av musik . Så de funkar inte så bra om texten är lite deppig.
De sköna me musik tycker jag är att man börjar tänka på minnen, sämre är det väl om man förstört en låt me dåliga minnen.

Förresten så har jag upptäckt Broder Daniel, tyvärr några år för sent eftersom de la av för ett bra tag sen. Men bra är dom!
Broder Daniel - Shoreline


-M, with some help from another.


Kommentarer
Postat av: Johan

Skriv om tankar och funderingar, med inslag av viktiga och livsförändrande händelser i ditt liv :)

2009-03-06 @ 19:20:14
URL: http://johansvedin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Dom är bra men emo :)) Anna Ternheims version av Shoreline är bättre!

2009-03-07 @ 11:20:33
URL: http://lisastrandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0