försök inte lura mig gosse

Just det, bad mamma om lite halstabletter för nån dag sedan och då sa hon att vi inte hade några starka eftersom att jag aldrig tyckt om dom. Hon sa att jag alltid tyckt att dom var för starka vilket jag inte alls har något minne av. Jag äter aldrig halstabletter heller så jag har ingen aning om jag brukar äta starka ellr inte när jag väl äter, men jag försökte övertala henne att jag visst klarar starka! Gick ju inte så värst bra när jag spottade ut halva den halvstarka halstabletten efter en stund för att jag inte hade tid att äta upp, då får man höra ett triumferande "HAH, va vare jag sa!" När jag sedan försöker förklara att hon har fel får man höra, "försök inte lura mig gosse, ja inga konster tål...nana nana...."
Så himla typiskt min mamma! Men aa, jag har ingen aning om jag aldrig tyckt om starka halstabletter eller inte, lite läskigt faktiskt!

Sen om man vill se film bör man skippa Ciao Bella och She´s the man och istället välja American history X


Kommentarer
Postat av: KAJSAs.

hehe, ne inte jag heller :d

2009-03-10 @ 20:59:36
URL: http://ksundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0