visdomstand?

Ett litet sår längst in i munnen där en kommande visdomstand ska komma har oroat mig flera dagar. Det har inte försvunnit än och jag börjar fundera på riktigt om det ändå är en visdomstand som fått för sig att ploppa upp. Vet att jag kommer att få alla fyra men inte när och jag vet att jag inte har plats för någon av dem så de ska plockas ut när de väl dyker upp..
Det man hört om visdomständer är ju inte direkt att de plockas ut utan problem och utan smärta. Aj, aj aj..
Ska inte säga att jag har tandläkarskräck men jag har heller inte börjat fundera på att besöka tandläkaren själv utan mami fastän jag hunnit fylla 17. Faktiskt oroar jag mig för varje tandläkarbesök. Även om det på pappret står att det ska ta 10 minuter vet man ju aldrig om de kan få för sig att borra eller dra något.
Mitt nästa besök är inbokat och det ska ta 10 minuter.
Kommer kanske att gå därifrån med ett papper som säger att min söta lilla tand ska skäras ut.
Behagligt.
Jag längtar.

Förresten så säger min mamma att jag har blivit brun. 32 timmars utomhus jobb är gjort och en himla massa återstår. Men är jag brun så känns det genast bättre!
Det här är ju smågodis, 2 veckor kvar bara!

Kommentarer
Postat av: Linda

vadå, lyser solen i njurunda eller? :O

2009-06-18 @ 20:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0