thoughts

Jag har funderat å kommit fram till att jag inte är riktigt bra på någonting, ingenting sånt där roligt som man vill vara bra på. (Fast jag överlever)
Typ sport, absolut inte min grej och jag är lättskrämd och bollträdd. Gymnastik kan ja ju lite, men jag är inte sådär bra liksom. Skulle vara himla roligt att kunna sjunga, men det gör jag inte ens för jag vet hur hemskt det låter, eller jag gör det i duschen, enda stället det låter perfekt!
Instrument skulle jag gärna kunna spela, men gitarr-spelandet gav jag upp tidigt eftersom det gick rakt åt skogen men en trumvirvel har jag fått till en hel gång!
Blir faktiskt lite avis på folk som är riktigt bra på saker, fast jag blir glad för deras skull med!
Jag är riktigt bra på att vara Maria och det är jag ensam om, har jag tur så räcker det, och i slutänden är det kanske det man tjänar på att vara bra på.

Life is wonderful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0