stekt

Idag var värmen olidlig för oss ogräs rensare, kanske för vissa av er andra med. Än så länge har det bara varit "ge mig sol, ge mig sol" hela tiden men idag tog det verkligen stopp. Sol är skönt och underbart men inte när man tvingas stekas 8 timmar utan skugga i skyhög värme. Jag skojjar inte, vid vissa tillfällen och platser stektes vi verkligen.
Hamnade på ett äldreboende och bjöds på saft av en av gubbarna, himla söt karl. Fick oss ett gott skratt flera gånger. Gamlingar är väl för söta!
Nu skriker duschen för högt..
Ska pallra mig iväg till en trevlig kväll med delar av mitt gäng.
Imorgon vid lunch har jag jobbat hälften av tiden, varför ens bråka?!

"Jag är livrädd för att leva
Och jag är dödsrädd för att dö"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0