bad bloggning

Ett tungt jobb och grymt väder är ingen bra kombination för en toppblogg som min men vem avlider av sådana småsaker? Förhoppningsvis inte alla mina trogna läsare!

Kan fortsätta som jag gjort  i 2 veckor att berätta hur långt det är tills jag bli fri från ogräs. Nu börjar det ändras från lång tid till kort tid. 4 ynka dagar och visst fasiken njuter jag av bara tanken på att slippa kliva upp före tuppen.
Även fast jag jobbat har jag spenderat mer tid med mitt mysgäng än på länge och det känns bra!

Några av herrskapet boysen, men inga bilder på mina flickor!
Skaka inte på Marcus, risk för att hjärnan rinner ut..

Kommentarer
Postat av: Marcus

Nu när du nämner mitt namn i bloggen känns den så kallade "domdom.blogg.se" läsvärd... +++++++ bra jobbat!!!

2009-06-30 @ 00:32:51
URL: http://herrskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0