Arbetsdag 2 avklarad!

Min kropp ömmar men tänker man på pengarna är det kanske värt det.
Imorgon packar jag ner shorts, linne och par brillor som skyddar ögonen mot sol så jag slipper bada i svett och kisa ihjäl mig! Än sålänge har jag jobbat med långkallingar och fodrade byxor + vindtät jacka, underjacka och långärmad tröja som åkt av och på beroende på solens humör. Är det här verkligen junI? Jag är mer påpälsad nu än en heldag i fjällen. Lite överdrivet, men inte mycket.

Nya erfarenheter inom bilkörandet har fixats idag. Körde genom ett parkeringshus med felplacerade stolpar. Svårt! Jag gjorde det utan problem. Duktig jag är!
Mötte vägarbetare på hemvägen, dessa fick dock dra in tårna när jag rääsade förbi. Oj oj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0