9 juni

Min skönhetssömn som skulle vara till halv 10 avbröts redan halv 8 av snickarna idag igen. Kravlade mig upp, blinkade sådär supergulligt till snickarn och sa att jag skulle vilja få min dataskärm uppsatt på väggen. Det var ju inga större problem tack och lov. Ikväll kan det alltså bli film från en behaglig ställning i sängen, som jag har längtat!

På bussen stoppade busschuffören mig och utbrast "det var en jävla bibel dedär" och tittade på min underbara bok. När han såg att det var flickan som lekte med elden så lös han upp, blev lite exalterad och berättade att det var en underbar triologi dedär böckerna. Jag nickade instämmande.
Fler glada och trevliga busschaffisar tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0